søndag den 12. marts 2017

Søndags hilsen.

Da livet var allermest svært og alt så sort ud , mor og far var døde år tilbage, og jeg i den grad savnede dem, og bare savnede et sted at gå hen med mine problemer. Begyndte jeg at tænde lys jævnligt foran deres billed. Tænkte på dem og alt hvad de havde gjordt for min søskende og jeg. Far arbejdede hårdt altid og mor gjorde alt hvad hun kunne for far og os. Er dem så taknemlig for hvad de gjorde og hvad de lærte os.
 
I min afmagt tænkte jeg at der måske ville ske en ændring i mit liv- kunne huske at i biblen står der: du skal ære din far og mor. Havde dog aldrig læst i biblen, men kunne huske nogle få ting fra kristendoms timerne i skolen.

Jesus hørte min fortvivelse.

Han skaffede os kristne venner og en bibel. Læste i biblen i tre uger,
næsten uafbrudt, kunne slet ikke slippe den igen. Det virkede så kraftig på mig, at jeg sommeren 2015 blev jeg døbt i en sø, ligesom der skrives om i biblen Johannes døber og andre gjorde. Vi har siden mærket Guds velsignelser - siden vi er begyndt at følge Guds ord-
Biblen




Ingen kommentarer:

Send en kommentar