lørdag den 11. marts 2017

Hals varmer til min mand.

Efter ønske fra min mand, fik jeg strikket denne Snuggles, opskriften er fra Drops nr. 135-30. Garnet/ maskeantal og rundpind er ikke det samme som i opskriften. Denne Snuggle er strikket på rundpind 3 og 130 masker, da dette passer bedre til garnet og min strikkefasthed. Sidste billede, er garnet der er blevet brugt.

Købt noget lækker uld garn, istedet for at benytter mig af rester, synes ikke lige jeg havde den rette farve. Har haft  lidt travlt med at strikke denne færdig, da der er så mange andre projekter jeg vil have gang i, men da denne vil være utrolig rar at have på for min mand på sit arbejde, skulle den selvfølgelig have første prioritet.

Det gode ved denne model er at stykket foran og i bag, gør at min mand ikke bliver kold om halsen. Det måske lige sent nok nu, da vi er i marts månede, men måske der stadig kommer kolde dage her i foråret. Om ikke andet så er den da klar til efterår /vinter 2017. Kommer nok til at lave et par stykker af disse, en ekstra til min mand, en til svigersønnen og min søn. Prøver at begrænse mine mål, men det så svært.

Fordelen ved denne opskrift er at den er nem, når først mønstert køre.  Stikketøjet fylde ikke ret meget, så det nemt at have med☀nu skal resten af weekend bruges til at færdiggøre andre projekter, der bare har ligget længe- har lovet mig selv ikke at gå igang med nyt, før noget af det er færdig☀






Ingen kommentarer:

Send en kommentar