tirsdag den 14. marts 2017

Hæklet sjal.

For ca 2 år siden hæklede jeg dette sjal, har dog lagt i en kurv siden, da jeg ikke var tilfreds med garnet. Garnet består af 5 tråde, og er noget af det garn jeg fik efter mor døde. Derfor har jeg heller ikke kunnet nænne at skildre mig af med sjalet. 

På Facebook siden, strik og kun strik, læste jeg hvordan de efterfølgende vasker det de strikker. Så vupti fik sjalet en tur i vaskemaskine og tørreteumbler. Nu sjalet så lækker blødt. Fik efterfølgende lavet knaster ( eller hvad det nu hedder) og på monteret sjalet. Nu jeg bare så glad for sjalet og den passer perfekt til en blå jakke jeg har. 

Hvor jeg har modellen / mønsteret fra kan jeg ikke huske, men på Google fandt jeg udad, at Lena Blindell har skrevet en bog der hedder "Skønne sjaler" og deri findes mønsteret. 

Puha nu har jeg kun et enkelt projekt at gøre færdig, men hvor er jeg glad for at have noget så meget på mine fridage. Så kan jeg endelig koncentrer mig om at strikke, som jeg brænder for lige nu. Og lidt syning❤





Ingen kommentarer:

Send en kommentar