søndag den 26. februar 2017

Søndags hilsen.

Morgenstund har guld i mund - sikke en dejlig morgen, kaffen klar, naturfilm og strikketøjet klar.

Tænker på hvad der står i biblen om hvile, Gud hvilede på den 7 dag da han skabte jorden. I anden mosebog står der, at vi også skal hvile den 7 dag. Hvor er der vigtig at komme helt ned i gear og lade op igen. Dette har jeg måtte sande mange gange, batterierne skal lades op på ny - til en ny uge. 
Har tit haft alt for mange planer om hvad jeg skal nå, hvilket nemt føre til stress og dårligt humør. Har siden jeg er blevet kristen, fastholdt søndagen som dagen hvor mine batterier lades op. 

Jeg takker Jesus for endnu en smuk dag og fordi han er med mig og min familie. Den bedste hvile har jeg fået gennem Kristus, for han er med mig alle dage❤


Ingen kommentarer:

Send en kommentar