fredag den 24. februar 2017

Rundpinde sat i system.

Da jeg kan mærke at lysten til at strikke bliver mere interesant for hver dag, bliver behovet for at få styr på mine rundpinde endnu større. Jeg har arvet dem alle fra min mor, dog har jeg købt et par stykker selv i genbrug. Havde delt dem op i 4 glas alt efter længde, men hver gang jeg skal finde en bestemt, skulle jeg mange igennem for at finde den rette. Og til sidste var det et stort spagetti.

 Jeg så i genbrug hvordan de havde puttet rundpinde i små plastik lommer og skrevet str og længde på. Kunne dog ikke finde plastik lommerne, men jeg fandt celofan poser, som er endnu bedre ( i hobby butik). Imens jeg målte tykkelse og længde, fandt jeg ud af klistre målebåndet på bordet, det gjorde målingen nemmere. Det var nemt at sætte dem efter str orden i kassen (købt i Jydsk), fik også lavet 2 poser til de rundpinde jeg har igang. 

Nu er chancerne for at købe en rundpind jeg allerede har minimal, og det gør det nemt at finde den rette rundpind. Listen over hvad jeg har, beholder jeg på min mobil, så når jeg handler kan se om jeg nu har den rette hjemme. Er helt vild glad for resultatet🙂














Ingen kommentarer:

Send en kommentar