torsdag den 23. februar 2017

Amalie❤

Sidste år op til jul, var der familie julefrokost. Nåede lige at strikke en pige hue, med to pomponer til Amilie. Ideen kom da jeg så en baby dreng, med samme hue, huen var i sort og pomponerne var af pels.

Huen skulle ikke være sort som drengens, men lyserød, da forældrene til Amalie sværmer for denne farve. Så jeg lavede pomponer i garn istedet for pels.

Fandt lyserød garn og rundpind nr 6 der passede til min strikkefasthed. Kan ikke huske maskeantal, men har kikket på Drops hjemme side for baby hat, for at finde rette maske antal. På you tube kan man se hvordan man laver pomponer. Båndene er flettet med 6 tråde.

Amalie er den dejligste lille pige, der spreder lykke, for alle i familien. Glæder mig sådan til at sy, hækle og strikke til hende. Måske det kunne blive til en rød julekjole i strik, til julen i år. Øver og øver mig på at lære at strikke.

Børn er en gave fra Gud, og Amalie er vidunderlig.❤ håber der kommer mange flere billeder på bloggen af smukke Amalie❤


Ingen kommentarer:

Send en kommentar