fredag den 27. september 2013

Dot band.

Jeg har en anden sød Svigerinde, som er frisør--- og jeg tro hendes store passion er at synge. Dorthe som hun hedder har 2 børn og  er gift med den ældste af mine brøder ( hvilke også kræver hendes tid).     Dorthe overraskede hele familien på hendes 30 års fødselsdag, hun og en nabo stillede sig op med guitar og mikrofon. De begyndte at spille og Dorthe sang, sange fra 80 erne og John Mogensen sange og andre ørehængere. Hele familien var vildt overrasket for ingen viste at Dorthe kunne synge. 

Jeg ved at når børnene er puttet, bruger Dorthe meget tid på at øve ude i vaskerummet for ikke at forstyrre familien. Hun vil heller øve end se fjernsyn, hvilket jeg synes er beundringsværdigt. Dorthe og hendes nabo har dannet bandet Dot band og de tager ud og spiller flere forskellige steder. På facebook har de en profil der hedder Dot band, så hvis man vil i kontakt med Dot band - kan det ske på facebook eller skriv til mig så får du hendes mobil nr. Her er et billede fra da de var ude at spille på Vamdrup flyveplads. Jeg ved at min bror er total stolt af hende og det har han god grund til.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar