søndag den 18. juni 2017

Hæklet beslag til køre selen.

Nu er sommeren / varmen kommet til Danmark- tak Jesus❤️

På vej hjem fra børne fødselsdag i dag, var det varmt i bilen og så dukkede et gammel problem op for mig. Da jeg er 1,58 lang ( ha ha 🤣), skære selen mig altid ved halsen, men allermest når det er varmt og køre i sommer tøj. Besluttede mig for at når jeg kom hjem skulle dette beslag - som jeg tit haft i tankerne laves.

Det blev selvfølgelig i det smukke muslinge mønster som jeg elsker at hækle. Det blev hæklet med dobbelt tråde bomuld i rød. Færdig mål: 11 x 26 cm. Bagefter syede jeg det på selen, langs selen- hvor er jeg glad for at jeg fik det lavet. Måske min mand bliver lidt misfornøjet når han låner bilen, men det bare ærgerligt - for nu slipper jeg får at selen skære i halsen.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar